• page_banner

Hunan JuFa è Shenzhen Yingze vincenu u ricunniscenza di a Federazione di l'Industria Chimica è di u Petroliu Chine è u "Certificatu di Pruduttu Verde di l'Industria Chimica è di Petroliu"

Per implementà accuratamente u spiritu di a Quinta Sessione Plenaria di u 19u Cumitatu Centrale di u CPC, riassume in modu cumpletu i successi di u sviluppu verde di l'industria petrolifera è chimica durante u periodu quinquennale 13, analizà in profondità a situazione attuale è e sfide affrontate da industria in a prutezzione di l'ambiente è a pruduzzione di sicurità, scopre a strategia di sviluppu di trasfurmazioni verdi è a direzzione di l'industria durante u 14. Pianu quinquennale, scambià pienamente è sparte l'esperienza tipica di sviluppu verde è tecnulugia chimica avanzata di verde, A "Conferenza di sviluppu verde 2020". di l'industria petrolifera è chimica "sponsorizatu da a Federazione Petrochimica Chinesa hè stata cun successu in Haikou da u 6 à l'8 di dicembre. A cunferenza hè stata co-urganizata da AICM è l'Academia Chine di a sicurità di u travagliu, è urganizata da u Cumitatu di Cura Responsabile è u Cumitatu di Standardizazione di China Chemical Environmental. Associazione Proteczione, Petrochemical Fedurazione.U tema di a cunferenza hè "coesistenza verde, bassu di carbonu, pulita, efficiente è armuniosa".Hunan JUFA Pigment Co., Ltd. hè statu invitatu à assistisce à a reunione.

nutizie (1)

Situ di cunferenza

nutizie (2)

Discorsu di u presidente Li Shousheng di a Federazione di l'Industria Chimica è Petrolifera Chine

A riunione hè stata sustinuta fermamente da i guverni statali è lucali.You Yong, vicedirettore di u Dipartimentu di cunservazione di l'energia è l'utilizazione cumpleta di e risorse di u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione, è Zhou Xueshuang, ingegnere capu di u Dipartimentu di l'ambiente ecologicu di a pruvincia di Hainan, anu assistitu à a riunione è hà fattu un discorsu.Zhou Zhuye, vicepresidentu di a Federazione petrochimica, è Wei Jing, secretariu generale diputatu, anu presidutu a riunione rispettivamente, u presidente Li Shousheng hà datu un rapportu tematicu nantu à "a implementazione incessante di u novu cuncettu di sviluppu è a scrittura di un novu capitulu di priorità ecologica è sviluppu verde. in a nova era ".U prufessore Fei Weiyang, accademicu di l'Academia Cinese di Scienze è di l'Università Tsinghua, hà fattu un discorsu speciale nantu à "sviluppu verde è bassu di carboniu guidatu da l'innovazione", Wang Wenqiang, ingegnere capu di Hunan JUFA Pigment Co., Ltd. è u presidente di Yingze new materiali (Shenzhen) Co., Ltd hà assistitu à a riunione è sò stati premiati personalmente da Li Shousheng, presidente di a Federazione di l'Industria Chimica di China, è voi Yong, vicedirettore di u Dipartimentu di risparmiu energeticu di u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione, è hà vintu u "Certificatu di Pruduttu Verde di l'Industria di Petroliu è Chimica".

nutizie (3)

Li Shousheng, presidente di a China Petroleum and Chemical Industry Federation (prima da a diritta), è voi Yong, vicedirettore di u Dipartimentu di Conservazione di l'Energia di u Ministeru di l'industria è a tecnulugia di l'infurmazione (seconda da a diritta) hà presentatu premii à i rapprisentanti di a tecnulugia JuFa.

nutizie (4)

Scena di presentazione di u premiu

In ghjiru à e pulitiche è misure naziunali di fabricazione verde, tecnulugia è equipaghji di prucessu verde, standard di sistema standard di fabricazione verde, tecnulugia è equipaghji di sicurezza di processu, esigenze di pulitica per trasferimentu è trasfurmazioni di sustanzi chimichi periculosi, regulazioni è standard di prevenzione è cuntrollu di a contaminazione di a terra, classificazione di prestazioni di l'industria petrochimica, rispettu ambientale è divulgazione di l'infurmazioni, gestione di rifiuti periculosi è altri prublemi, a cunferenza hà stabilitu cinque foru speciale, industria chimica verde, standardizazione verde, prevenzione è cuntrollu di a contaminazione di a terra, prevenzione è cuntrollu di risichi di sicurezza è governance ambientale, etc. Più di 40 capi, esperti è studiosi di dipartimenti di u guvernu pertinenti, imprese naziunali è straniere, istituzioni di standardizazione naziunale, università è istituzioni di R & D anu fattu discorsi è scambiatu esperienze in a riunione.

nutizie (5)

Wang Wenqiang, ingegnere capu di a nostra cumpagnia, hè andatu nantu à u palcuscenicu per riceve u premiu (Imagine 1), è u pigmentu JuFa hà vintu u Certificatu di produttu verde di l'Industria di Petroliu è Chimica (Figura 2)


Tempu di pubblicazione: 15 dicembre 2020